luni, 12 ianuarie 2009

Proiect pilot Ploiesti si Margineni





24 Comments:

Anonim said...

Cred ca trebuie lasat programul asa cum este el acum.Sa nu vina cei din directie cu propuneri din astea tip(lugu-lugu)ca nu ne trebuie.Este alt loc bun pentru "nepoti" ca sa se afirme.Cu atatea legaturi de rudenie intre personal , se stie cum se fac planificarile peste tot,asa ca sa o lasam balta.

Anonim said...

din cite am inteles la penitenciarul ploiesti au aparut deja nemultumiri destul de mari legate de noul program implementat.(poate cineva de la penit.ploiesti ne da mai multe relatii).daca studiezi mai bine programul observi ca apar mult mai multe probleme si mai importante decit problema schimbarii bioritmului la cadre(anp).cred ca programul actual este cel mai bun,iar pt acordarea recuperarilor si liberelor se gasesc oameni cu conditia ca personalul folosit in anumite posturi sa fie distribuit corespunzator.este timpul sa se puna punct.cu riscul de a supara anumite persoane,cu toate ca e departe acest gind de mine, nu inteleg de ce cei 4 ag de la sect zoo nu pot fi folositi pe timp de zi pt supraveghere,in felul acesta cistigindu-se cite un agent pe fiecare schimb,agent care poate fi folosit pt acordarea de recuperari.apoi bir org muncii... nu este de ajuns un singur ag. ma intreb? nu mai sunt 700 de ppl la munca cum erau cindva.sunt de 10 ori mai putin..atunci si volumul de munca ma gindesc ca este mai mic..si s-ar mai gasi solutii , daca s-ar vrea.dar nu se vrea.de ce? nu stiu..dar poate se gindeste cineva.astept si alte pareri si pro si contra dar pertinente si argumentate

Anonim said...

Apropo de programul pilot, iata niste date obiective :
- se lucreaza in patru schimburi astfel sch. 1 07 - 15 , sch 2 15 - 22 , sch. 3 22- 7;
- saptaminal se lucreaza doua zile schimbul 1 doua sch.2 doua sch.3 si doua liber;
- exista un algoritm de acordare a zilelor libere si implicit de planificare a cadrelor astfel:
* la siguranta detinerii se asigura personal pentru misiunile de escortare. Personalul din plutonul escorte care nu este necesar pentru misiuni a doua zi este repartizat in misiuni da paza la unitate sau obiective exterioare pentru asigurarea recuperarilor.
* la regim penitenciar pe schimburile 2 si 3 prin rotatie cel putin un supraveghetor este in recuperare iar din cadrul sectorului vizite si insotitori aproape zilnic un agent beneficiza de recuperare.
* toate aceste recuperari se asigura, pe linga Co si Cm.
- fata de programul anterior s-au petrecut si unele schimbari in structura personalului, astfel:
-pe timp de zi se asigura prezenta unui numar suficient de supraveghetori si insotitori aflati in serviciu, sensibil mai multi ca in varianta anterioara.
La repartizarea pe posturi si misiuni s-a respectat statul de organizare si functionare a unitatii, existind insa citeva exceptii care au fost discutate in baza unor recomandari a comisiilor medicale sau a ridicarii de catre personal a unor probleme personale cum ar fi dificultatea deplasarii la diferite locatii unde isi executa serviciul.
Deasemenea schimburile au fost structurate pe baza solicitarilor personalului pentru a facilita deplasarea acestora la serviciu in situatia cind domiciliaza in afara localitatii.
Date subiective:
- cu aproximativ doua saptamini inainte de trecerea la noul program a fost organizata o sedinta de sindicat la care a fost invitata si conducerea unitatii care a informat sindicatul ca va aduce la cunostiinta personalului, cu aceasta, ocazie noul program de lucru si structura plutoanelor;
- cu o zi inainte de sedinta activistii sindicali convingeau membrii personalului sa semneze un tabel in care sa-si manifeste dezacordul fata de noul program in conditiile in care se bazau pe zvonuri si speculatii si sugerau faptul ca semnarea acestui dezacord reprezinta un exercitiu de "unitate sindicala";
- desi in mod concret ar fi putut sa fie afectati de noul program numai cei care lucrau in schimburi si faceau " naveta" , au fost convinsi sa-si manifeste dezacordul si cei care lucrau in mod obisnuit in program de opt ore ( logistica, evidenta , etc)
- se pare ca marea "dezamagire" a acestui program pilot este aceea ca sint reduse considerabil orele efectuate suplimentar, ca nu mai sint chemate cadrele din al doilea liber pentru misiuni suplimentare, ca toate misiunile de escortare in afara unitatii sint asigurate de personalul specializat de la escorte s.a.m.d.

Anonim said...

cei care se opun acestiu tip de program sunt clestii comunisti care au prins locuri caldute prin unitati,cei carora le place s stea mai mult la puscarie decat acasa cu copiii si q nevestele,cei care nu au viata personala si s hranesc cu c s intampla p la puscarie,invidie,barfa p coleg,etc.la un calcul matematic simplu(dar unii colegi de abia aqma fac liceul si e greu de facut) rezulta k vom petrece mai mult timp acasa,programu de 8 ore e mult mai usor de suportat si sa ne gandim la colegii din posturile de paza care la unele penitenciare sunt tinuti mai rau k animalele cate 13-14 ore in post,colegii de pe sectii care au cate 200-300 de detinuti/1 supraveghetor s.a.m.d.
toti vor ore suplimenatre,foamea de banii n face sa nu mai gandim rational,ajungem sa iesim la 45 de ani la pensie sau d boala ca de atata munca am uitat de sanatate.
rusine domnilor colegi care va opuneti noului program,rusine sincatelor ca sunt de 2 lei,nu apara adevaratele interese ale agentilor.
cu stima ASP Pen. ARAD

Anonim said...

cand ne lovim de nou tot timpul credem ca cineva este impotriva noastra!prea multa reticienta!acest program este f.f.bun si eu lucrez pe ture dar imi convine acest program.am fiecare dreptul la opinie dar,sa o folosim rational,nu haotic."mai faceam ceva pe acasa,mai plecam undeva cu familia 3 zile"hai sa fim mai seriosi si,realisti.este spre binele nostru.naveta prea multa?sa nu uitam de conditiile de angajare(atunci nu ne interesau,ne convenea oricum,orice,numai sa avem servici).DECI, TREZIREA LA REALITATE!NOI VREM DREPTURI DE CIVILI SI SALARII DE AGENTI,NU SE POATE!!!

sorin p. said...

sunteti pe linga 1542 1456 respect opinia voastra dar mai interesati-va

Anonim said...

aveti timp sa scrieti si pe blog?! este bun programul.

Anonim said...

pt 15"42...DECI, TREZIREA LA REALITATE!NOI VREM DREPTURI DE CIVILI SI SALARII DE AGENTI,NU SE POATE!!!....conditiile de angajare(atunci nu ne interesau,ne convenea oricum,orice,numai sa avem servici)...sincer cred ca ai scris la betie pt ca treaz mie greu sa cred ca esti.sau...scuze..ssa traiti tovarasu ofiter cum spune-ti dv. nu ai decit ca dumneata d-le sa te umilesti.

Anonim said...

cred ca este o mica mare problema pe subiectul program .in afara de cele 2 penit in care s-au bagat programele pilot celelalte lucreaza dupa programul cunoscut 12 24 12 48.sunt unitati unde ag sunt chemati din timpul liber pt dif misiuni dar sunt si unitati unde acest program se respecta si se dau si recuperari.automat unii sunt de acord cu implementarea noului program altii nu.cred ca in primul rind ar trebui sa se inceteze cu chematul de acasa din timpul liber.aveti taria si in momentul in care vi se cere acest lucru sa cereti dispozitie scrisa.din ceea ce cunosc eu la ora actuala penit vaslui sta cel mai bine la acest capitol.liderul de sindicat de acolo a rezolvat de ceva timp bun (2 ani) problema venitului din timpul liber, a recuperarilor si multe alte drepturi.banuiesc ca si conducerea a fost ceva mai maleabila.luati relatii de la liderul de sindicat de la vaslui si nu va mai lasati calcati in picioare.aveti o viata ,o familie aveti drepturi.
anonimul y

Anonim said...

sorin p. tu de unde sti ca sunt pe linga?
sau mai bine sa te intreb de unde vine P. din nick-ul tau sau mai bine sa imi dau singur un raspuns?
tot ce nu convine se pune pe seama unui ofiter. de ce nu putem accepta ca sunt si printre noi oameni cu cap, care se gindesc intai la familie?

Anonim said...

Concret se lucreaza astfel:
- doua zile tura de noapte(10.00-07.00),
- doua zile dupa amiaza(15.00-22.00),
- doua zile tura de zi(07.00-15.00),
- doua zile libere.
Observati ca la schimbarea turelor timpul de odihna este teoretic de 8, respectiv 9 ore.De fapt se diminueaza simtitor (predare-primire serviciu, deplasare la si de la serviciu etc).Nu este asa usor cum pare la prima vedere.De fapt cred ca ne vor "iesi pe nas" cele 2 zile libere.Altfel nu vad nicio problema ca pe anumite posturi sa se stabileasca programe individualizate de munca in scopul eficientizarii activitatii si diminuarii (eliminarii) orelor suplimentare.
Oricum este clar ca nu trebuie sa ne opunem noului, dar nici nu trebuie sa-l acceptam fara o analiza temeinica si obiectiva.
Sa auzim de bine.

un salariat fara "foame de bani"

Anonim said...

De ce trebuie UE sa ne stabileasca noua romanilor programul de lucru.Ei poate au alte conditii de munca si de trai sa-si lase ptr. ei ideile.Noi chiar nu putem sa ne stabilim singuri programul de munca,ce ar fi sa mergem la englezi,spanioli,etc... sa le impunem progr. nostru:de maine lucrati 12/24-12/48.Nu inseamna ca toate ideile UE sunt si bune ptr. noi.Sa ne pastram identitatea ca popor domnilor,suntem romani nascuti in ROMANIA!

sorin p. said...

pt.ANONIMUL 14 ianuarie 2009 20:44
multumesc pt jignire.esti un mare domn ,un mare caracter dar sub anonimat.se pare ca nu esti suficient de barbat.oricum.. sa fii sanatos si numai de bine sa auzim

Anonim said...

cei care nu vor sa fie "refractari" la nou le cer sa consulte CODUL MUNCII inainte de a linge opincile...care prevede timp de odihna de 24 de ore dupa un schimb de noapte; l-as intreba pe acelasi "anonim" bine postat langa LATRINA ANP cate ore se odihneste dupa ultimele 9 ore din schimbul de noapte (+apel+deplasarea la domiciliu) pentru a intra in schimbul de dupa-amiaza (la ora 15)??? vrea sa cred ca UNII din cei ce au postat mesaje aici cunosc cel putin tabla inmultirii si nu sunt din cei ce se chinuie sa "cumpere" bac-ul pana in 2011!!! cum credeti ca veti fi dupa orele de program??? mai aveti pretentie la viata de familie?, la viata sociala?, la viata profesionala??? luati-va gandul de la asa ceva!!! n-o sa mai aveti timp de nimic! copiii vostri vor fi crescuti de alti tati, femeile voastre...iar voi!...hepatici, TBC-isti, nevrotici, frustrati, alcoolici....

Anonim said...

ar face bine domnii sus pusi sa mai scoata din anumite '' locuri'' caldute oamenii si sa-i puna la munca sa nu mai apara ore suplimentare.e simplu:o reasezare a functiilor . nu trebuie sa dai peste cap un sistem intreg cu un program dubios care dupa serv de noapte iti da aproape 8 ore de somn dupa care revii la serv.

Anonim said...

Nu cred ca este cazul sa ne jignim colegii care nu au studii "superioare".
Pentru a nu fi dezinformati:CODUL MUNCII - Art.112 alin. (2)- "Durata zilnica a timpului de munca de 12 ore va fi urmata de o perioada de repaus de 24 de ore".
Te rog nu ma injura (desi sunt obisnuit dupa ceva ani in sistem), jur ca am bac-ul si nu sunt un sustinator inflacarat al programului pilot "kamikaze".
Sa auzim de bine

un salariat fara "foame de bani"

calaul said...

Toate ca toate
dar cu cei de la medical ce au avut ?
programul era pentru PAZA si acesta se aplica si pentru medical!!!!. Se incalca ordine ANP- Directia medicala privind diverse reglementari de ordin medical ( nu are rost sa le precizez....).
Alo ! cei de la implementarea programului ..... cei de la medical nu iau spor de supraveghere!! nici macar de boli infectioase - 15 % ca se fac o multime de manevre medicale cu ppl cu afectiuni infectioase....
Dar de ce sa nu moara si capra vecinului ....
ALO!!! domnii de la medical , luati atitudine ! nu va lasti calcati in picioare de APV-isti facuti la apelul bocancilor ....De ce nu se respecta programul asa cum au informat sindicatul!!!!
Va urez succes!

Anonim said...

in sistem,noi agentii avem cf. standardelor impuse de u.e. indatoriri,interdictii,obligatii si mai putin drepturi,caci pt. noi s-au invatat sa gindeasca expertii,managerii si/sau cei care nu au cunostiinta de problematica si complexitatea acestei structuri

Anonim said...

Din ce se vede pe aici exista o singura solutie viabila : reinvierea bolsevismului! Asa ca dragilor nu mai pregetati, pune-ti mina pe foarfeci, tundeti ofiterii chilug si scoteti-i in suturi pe poarta, puneti apoi unul mai rasarit sa va cirmuiasca si v-ati rezolvat toate problemele.
Daca aveti nevoie de un model inspirati-va din "Ferma animalelor" scrisa de George Orwell.
Nu vad nici un comentariu de bun simt aici indiferent ca este pro sau contra programului, toti va grabiti sa-i injurati pe cei care nu sint de acord cu voi, fara sa mai vorbim de faptul ca nici macar nu aveti curiozitatea sa verificati informatiile care va parvin, in amanunt. In schimb cu totii sinteti de acord ca nimeni nu este interesat de comunicare in sistemul asta, pai cine cu cine sa comunice mai nene cind majoritatea ofiterii si agenti sint obisnuiti sa vorbeasca numai pe la colturi si, daca se poate sa dea palme pe la spate "inamicului".

Anonim said...

Ca va convine ca nu va convine eu de abia astept sa inceapa asa zisul program pilot. Sincer mam cam saturat de stat 12 ore prin puscarie sau prin posturi. Sa vina programul de 8 ore.

Anonim said...

ptr anonim 17:21
se vede ca nu prea te rupi cu treaba la 12 ore.daca ai munci efectiv cum muncesc destul de multi la 12 ore ,nu sa stai pe scaun pana amortesti,si te-ai informa cum suna progr. ala de 8 ore cred sigur ca nu ti-ai mai dori"pilotul".sa te vad cum treci din 3in1 daca ai munci noaptea nu"geana peste geana" cum cred ca si faci!mai informeaza-te prietene!

Anonim said...

Cine zice, ala e!Corect?Mai stiu si altii cine a condus ferma animalelor!Daca tot critici comentariile celorlalti, macar trebuia sa postezi ceva constructiv.Altfel vad ca te scalzi in acelasi glod.Cu scuzele de rigoare.
Sa auzim de bine

un salariat fara "foame de bani"

Anonim said...

pentru anonim 19 De ce sa ma rup cu treaba prin puscarie? sa ma vada cineva(sti la ce ma refer)sa ma bag in seama,ca asa fac altii?.Nu frate, stai linistit ca puscaria nu se muta nicaieri,iar pupincuristi nu vor disparea niciodata.Eu imi fac serviciul pe care il am si nimic mai mult.Daca vrei sa fi sluga hotilor sau a altora nu ai decit,dar daca e sa se schimbe ceva nu vad de ce nu sa-r schimba.Ca nu-ti convine asta e,dar oare cati vor program de 8 ore? te-ai intrebat? sau daca nu ai ce face acasa si ti-a intrat microbu de pirnaie in singe nu ai decit sa stai la program prelungit si am sa-ti aduc un sac de ghips pentru bust (statue)in cinstea ta de slugarnic si supus tovarasilor conducatori,care dupa 8 ore lucrate.....pleaca acasa la familiile lor. La sanatate ta te-ai gindit? la noptile nedormite si chinuite prin ....te-ai gandit?.alti dorm linistiti tu de ce nu ai putea?.

Anonim said...

Oameni buni la BR se lucreaza 12/24 4 ture dupa care ai 72 liber.Sa va esplic cum sta treaba de fapt in realitate;in cele 72 liber prin rotatie sunt planificati cate 2 agenti sa vina la munca in cate una din zile.Se acumuleaza astfel o groaza de ore suplimentare care trebuiesc recuperate.Se pare ca cei multumiti de actualul program sunt numai cei care le place sa pupe sefii in c...r.Pai oameni buni daca ati lucra in perimetru in P.C-uri,la B.A ati vedea ca ca ati vrea sa lucrati cat mai putin la puscarie.Cand lucrezi 12-13-14 ore nescimbat,cand tu trebuie sa dai concedii la baietii din interior care primesc SM-uri si care stiu sa-si "faca" tura de noapte iar tu te duci rupt si dormi toata ziua,iar lumea zice ca nu prea muncesti,cand pe spinarea ta se dau toate liberele in puscarie,ai sa vezi stimate coleg ca iti vei dori sa lucrezi un timp cat mai putin in acest mediu.Daca am chema un medic medicina muncii la fiecare unitate in ritmul in care lucram acuma va garantez ca 90 la suta dintre noi nu ar mai primi avizele medicale de munca.Pareti sanatosi pe din afara mergeti si faceti-va un control medical general de rutina si o sa vedeti ce inseamna comunismul in care am lucrat pana acuma. Sper din tot sufletul ca se va schimba acest program si vom lucra in conditii mai civilizate